dohrensvavvor.blogg.se

Här kommer jag lägga upp all info om våra hundar tills vi fått vårt kennelnamn och kan starta en hemsida.

8 veckor

Publicerad 2014-01-21 23:02:50 i Allmänt

Vart tar tiden vägen? imorgon så blir Priscillas små 8 veckor gamla. Tiden har verkligen flugit förbi. På fredag har vi tid hos veterinären och går allt som det ska så flyttar Chewbacca i helgen. Han har redan vart och hälsat på där två gånger och känner sig som hemma. En bättre familj kunde han verkligen inte få. Magen och hjärtat ler på mig och jag mår så gott över att han kommer att få ett hem med såna otroligt gulliga människor och så mycket kärlek <3 
 
Angående tvillingarna som jag kallar de andra två så blir jag inte klok på mig själv. Varför är de så ofanligt lika för? är könet som skiljer dem åt ;) Hihi! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra heter jag och bor i Bålsta. Jag bor med min man och våra 2 barn som är 11 och 8 år gamla samt våra 4 chihuahuaor. Vi har skickat in ansökan om kennelnamn men det har inte gått igenom ännu så vi kommer uppdatera här så länge.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela