dohrensvavvor.blogg.se

Här kommer jag lägga upp all info om våra hundar tills vi fått vårt kennelnamn och kan starta en hemsida.

Utställning

Publicerad 2013-09-24 14:26:40 i Allmänt

På lördag blir det Inoff i Jälla. Kan vara bra att fortsätta träningen med pojkarna när det ändå finns. Jag kommer ställa båda två. Det ska vara i ett ridhus så det blir ju inte utomhus heller vilket kan vara en superbra träning. Jag har ju bara ställt dem utomhus än så länge. Går fortfarande och väntar på Elwis päls men jag tycker det händer saker varje vecka så snart så :) Huvudsaken är att den hunnit med att växa tills december men det är ju ett tag kvar så det ska nog inte vara några problem ;) Ikväll ska vi åka och träffa Priscillas fästman också <3 Foxy är idag på dygn 44. Hon äter allt och ett riktigt matvrak, vilar ganska mycket och har äntligen börjat inse sina egna begränsningar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra heter jag och bor i Bålsta. Jag bor med min man och våra 2 barn som är 11 och 8 år gamla samt våra 4 chihuahuaor. Vi har skickat in ansökan om kennelnamn men det har inte gått igenom ännu så vi kommer uppdatera här så länge.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela