dohrensvavvor.blogg.se

Här kommer jag lägga upp all info om våra hundar tills vi fått vårt kennelnamn och kan starta en hemsida.

Utställningsresultat

Publicerad 2013-09-20 20:40:46 i Allmänt

Idag fick Baileys sitt första resultat inlagt hos SKK. Inget märkvärdigt, en 2:a placering med VG men roligt när det är första tycker jag :) Priscilla har jobbat med husse varje dag den här veckan pga löpet och våra småpojkar vilket hon har tyckt om. Nu blir det helg och dela hundar med grindar istället :) Elwis äter iallafall bra det här löpet, han har tom äntligen gått upp så snart går han över 1,6 kg strecket vilket känns toppen tycker jag. Foxy hon mår toppen, äter och sover och busar på lite då och då. Promenader är inte hennes favvo längre så det blir lite kortare svängar med henne så får vi se hur länge hon orkar. Vi gjorde ju ett UL på henne så vi vet att hon har valpar men med ett UL vet man ju aldrig säkert hur många valpar det är så det ska bli spännande att se vad som finns därinne <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra heter jag och bor i Bålsta. Jag bor med min man och våra 2 barn som är 11 och 8 år gamla samt våra 4 chihuahuaor. Vi har skickat in ansökan om kennelnamn men det har inte gått igenom ännu så vi kommer uppdatera här så länge.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela