dohrensvavvor.blogg.se

Här kommer jag lägga upp all info om våra hundar tills vi fått vårt kennelnamn och kan starta en hemsida.

Första advent

Publicerad 2013-12-01 15:28:18 i Allmänt

Idag är det första advent. Foxys valpar blir 7 veckor idag. Vart tar tiden vägen? Kan inte förstå att det gått 7 veckor redan. Valparna är helt underbara, älskar att vara ute på tomten och busa med de andra hundarna och sen somnar de som stockar när de kommit in. De sover i hagen på natten och står och hoppar när man kommer upp och släpper ut dem på morgonen. Foxy tar så bra hand om dem och är en helt perfekt mamma :)

Priscillas små har blivit 4 dygn och äter och frodas som de ska. Priscilla är också en helt underbar mamma som tillbringar varje sekund förutom när hon går ut med de små. Hon lämnar dem aldrig ens för en stund. Idag var min mamma här och Priscilla var stencool när hon kom in i valprummet. Inte ett knyst om att hon inte fick vara här eller något sånt. De 3 små är så underbart fina så man vill inte slita sig från dem. Känner mig så glad över att få vara med om detta och att våra tikar är såna underbara mödrar.

Ha en trevlig advent alla ❤️








Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra heter jag och bor i Bålsta. Jag bor med min man och våra 2 barn som är 11 och 8 år gamla samt våra 4 chihuahuaor. Vi har skickat in ansökan om kennelnamn men det har inte gått igenom ännu så vi kommer uppdatera här så länge.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela