dohrensvavvor.blogg.se

Här kommer jag lägga upp all info om våra hundar tills vi fått vårt kennelnamn och kan starta en hemsida.

Dag 53

Publicerad 2013-10-03 23:01:51 i Allmänt

Idag har Foxy gått 53 dagar och har därmed ca 10 dagar kvar. Jag tycker tiden går ganska sakta, man märker på henne att hon laddar för hon sover mycket. Det är ett väldans liv i magen också och det är så mysigt att ligga och hålla handen på magen och känna på små rörelser därinne. Nu håller vi tummarna!!




Jag gissar på 2 eller Max 3❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra heter jag och bor i Bålsta. Jag bor med min man och våra 2 barn som är 11 och 8 år gamla samt våra 4 chihuahuaor. Vi har skickat in ansökan om kennelnamn men det har inte gått igenom ännu så vi kommer uppdatera här så länge.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela