dohrensvavvor.blogg.se

Här kommer jag lägga upp all info om våra hundar tills vi fått vårt kennelnamn och kan starta en hemsida.

Då var julen över för den här gången

Publicerad 2013-12-27 00:49:00 i Allmänt

Hemma hos oss har det vart en lugn och skön jul tillsammans med familjen. Hundarna tyckte det var väldigt roligt med att sno åt sig snören och papper mm. Vi har fått en liten tillökning i fina Cherry, vet inte hur länge hon stannar eller så men hon trivs grymt bra och det känns som hon alltid bott här i vår flock :) Liza-Marie från Foxys kull funderar jag på att sälja om vi hittar rätt hem åt henne. Hon är nu 10 veckor. Priscillas valpar växer och mår bra. De fyllde 4 veckor igår. Tiden går så oerhört fort. Nu är de ute flera gånger per dag och knallar runt med de andra kompisarna. Vi har bestämt namn åt dem också. Kommer lägga upp alla valparna imorgon här men tiken kommer här idag. Henne behåller vi tillsvidare :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petra heter jag och bor i Bålsta. Jag bor med min man och våra 2 barn som är 11 och 8 år gamla samt våra 4 chihuahuaor. Vi har skickat in ansökan om kennelnamn men det har inte gått igenom ännu så vi kommer uppdatera här så länge.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela